Over Ons

Wat krijg je als je drie goede vrienden met één gedeelde passie een avond samen speciaalbier laat proeven? Juist.

Welkom bij De Bierfederatie. Proost!

Wij zijn Mark, Sam en Sybrich. Dol op speciaalbier en we houden ervan om onze liefde voor speciaalbier te delen met jou!

Bij Bierfederatie vind je een wisselend assortiment met exclusieve speciaalbieren, maar ook de échte klassiekers zijn bij ons verkrijgbaar. Omdat wij kiezen voor een wisselend assortiment, kan het zijn dat bepaalde biertjes slechts eenmalig verkrijgbaar zijn. De webshop is in ieder geval bij geen bezoek hetzelfde! Onze persoonlijke favorieten? Sam en Mark houden vooral van barrel aged bieren en Sybrich kan je alles vertellen over blond speciaalbier.

Ook passen we ons assortiment graag aan op jouw wensen! Laat ons vooral weten welke van jouw favorieten niet mag ontbreken in onze selectie.

Weet je nog niet zo goed waar je van houdt of wil je iets compleet nieuws proberen? Kijk dan eens bij onze bierpakketten en abonnementen. Bij het samenstellen van deze pakketten houden we rekening met jouw voorkeur voor smaken en biersoorten. Ook kun je bij ons jouw speciaalbier proeverij bestellen! Wij stellen het pakket samen, jij steelt de show bij je vrienden. Klinkt goed, toch?!

Wil je snel een vraag stellen over een biertje, heb je advies nodig of zoek je een biertje voor een speciale gelegenheid? Stel dan je vraag via onze chat! We streven ernaar om tijdens kantooruren binnen een uur te reageren.

“Je kunt het beste investeren in alcohol. Je krijgt nergens meer procenten”

– Mike On The Bike –

Iedere maand jouw favoriete bier in huis ontvangen?

Bij ieder abonnement ontvang je het door jou geselecteerde pakket 3x en betaal je eenmalig vooruit. Na 3x stopt het abonnement automatisch. Wil je het abonnement door laten lopen? Stuur ons dan even een berichtje of bestel opnieuw via de website!

Je kunt de pakketten of abonnementen ook cadeau geven! Als je dit wilt, laat ons dan even weten naar welk adres we de pakketten op kunnen sturen!

Een bierpakket om iets nieuws te ontdekken?

Om je te voorzien van een verrassend en geslaagd pakket, horen we graag van welke bieren je houdt! Daarom nemen we na je bestelling even contact met je op, om er zo voor te zorgen dat het pakket een gegarandeerd succes wordt.