Indien je bestelling voor 16:00 is geplaatst, streven wij ernaar om je de bestelling binnen twee werkdagen toe te sturen. Afhankelijk van PostNL, kan je deze dan de dag daarop verwachten. De Track & Trace code kun je gebruiken om je bestelling te volgen.

Jazeker! Je kan ook als gast een bestelling bij ons plaatsen, maar we zien je natuurlijk graag terug op onze website!

Neem hiervoor eerst contact met ons op via info@bierfederatie.nl of via de chat. Wij zullen je dan voorzien van het retouradres. Je kan dit dan op het pakket zetten en dit pakket naar een PostNL punt brengen. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Jazeker! Wij luisteren graag naar onze mede-bierliefhebbers. We kunnen niet garanderen dat we ieder bier wat jullie ons aanbevelen ook kunnen leveren, maar we horen graag wat jullie het liefste drinken!

Nee, helaas leveren wij op dit moment enkel nog in Nederland.

Beide! Op onze bieren kan je onze losse bieren vinden en bij bierpakketten vind je meer informatie over onze bierpakketten of abonnementen.

Wanneer je de bestelling afrondt, kan je middels bankoverschrijving, iDeal, Bancontact/Mistercash of met Paypal betalen.

Het is niet mogelijk om je bestelling in termijnen of aan de bezorger te betalen.

Na je bestelling ontvang je direct een e-mail met je factuur. Op het moment van verzenden sturen wij nog een e-mail met daarin de verzendbevestiging.

Voor orders tot € 75,- betaal je € 4,95 verzendkosten. Bij orders boven de € 75,- brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Neem hiervoor even contact met ons op via info@bierfederatie.nl of via de chat. Wij streven er naar om tijdens kantoortijden binnen een uur te reageren.